1.Χιονοαλυσιδες: Κρίνεται απαραίτητο εξάρτημα για όσους κινούνται σε χιονισμένες περιοχές. Ακόμα και αν το όχημα εχει κίνηση σε όλους τους τροχούς, θα πρέπει να υπαρχουν αντιολισθητικές αλυσίδες και να μην υποτιμάται ο κίνδυνος που κρύβει το χιόνι. Μπορεί λόγω της μετάδοσης της κίνησης σε όλους τους τροχούς το αυτοκίνητο να φτασει στο βουνό χωρίς πρόβλημα, ωστόσο στην κατάβαση, το όχημά θα γλιστρήσει με την ίδια ευκολία, όπως ένα συμβατικό σε μετάδοση όχημα.
2.Απαγορευονται οι απότομες κινήσεις: Όταν οδηγούμε στο χιόνι, θα πρέπει να είμαστε απολύτως αφοσιωμένοι σε αυτό που κάνουμε ενώ θα πρέπει να αποφεύγουμε τις απότομες αντιδράσεις. Το στρίψιμο του τιμονιού, το φρενάρισμα, το πάτημα του γκαζιού θα πρέπει να γίνονται με αργές και σταθερές κινήσεις.
3.Ποτέ δεν σταματάμε στις ανηφόρες: Αν ακινητοποιηθεί το αυτοκίνητο σε ανηφορικό δρόμο με χιόνι ή πάγο, τότε είναι από δύσκολο έως απίθανο να μπορέσει να κινηθεί ξανά προς τα εμπρός. Έτσι, ίσως χρειαστεί να κυλήσει προς τα πίσω και όταν βρεθεί κάποιο ίσιωμα, να προχωρήσει ξανά στην ανηφόρα.Κατεβαίνοντας ένα ύψωμα, δεν πρέπει να μείνει ποτέ το αυτοκίνητο χωρίς ταχύτητα. Όσο χαμηλότερη είναι η μέση ωριαία ταχύτητα με την οποία κινείται το αυτοκίνητο, τόσο περισσότερες είναι οι πιθανότητες να φτάσεις να μην δημιουργηθούν προβλήματα στον ολισθηρό χιονισμένο η παγωμένο δρόμο.
4.Τα λάστιχα :Αν πρέπει να κινηθεί το αυτοκίνητο στο χιόνι και τον πάγο, καλό θα είναι να ξεφουσκώσουν τα λάστιχα, ώστε να δημιουργηθεί μια μεγαλύτερη επιφάνεια επαφής με το δρόμο, να έτσι θα αυξηθούν –όσο αυτό είναι δυνατόν- τα όρια της πρόσφυσης.
Σχόλια (Καμία αταπόκριση )
Κανένα σχόλιο ακόμα.